środa, 15 marca 2017

Ostatni błysk zimy!

Hejka!

Wiem, że wszyscy czekają na wiosnę, ja też! Zima już odeszła, więc na pożegnanie, ostatni w tym sezonie makijaż w klimacie zimy!



Zapraszam! 


Hejka, to znowu moja zaspana facjata:) Nałożyłam na nią krem matujący z Tołpy jako moją bazę. 


Na twarz nałożyłam podkład Avon Luxe w kolorze Natural Glamour oraz korektor pod oczy Catrice Camouflage 010 Porcellain.


Tam gdzie zwykle nakładam rozświetlacz, zaaplikowałam płynny rozświetlacz High Lights z Technic w kolorze szampańskim. Blenduję go gąbeczką tak jak podkład,


Na dłoni rozprowadziłam trochę różu w sztyfcie z Golden Rose w odcieniu 102 i gąbeczką wklepuję w kość jarzmową. Przypudrowuję całą twarz a pudrem do brwi Hean w odcieniu Brunette i żelem z Essence stylizuję brwi,


Powiekę przygotowuję korektorem z Catrice i zabezpieczam pudrem. Potem załamanie powieki zaznaczam ciepłym, brązowo - pomarańczowym cieniem z paletki Salted Caramel.


Na całą powiekę wklepałam płaskim pędzelkiem brązowy mat rozcierając go na całą powiekę, a dodatkowo w zewnętrzny kącik dodałam odrobinę ciemniejszego brązu, aby wykonturować oko.


Nabrałam na opuszek palca odrobinę pigmentu z Inglota w odcieniu 85 i wtarłam na sam środek powieki uważając, by się nie osypał.


Puszystym pędzelkiem rozprowadziłam wręcz śladową ilość bronzera Clarins Bronzing Duo aby podkreślić jedynie rysy twarzy. Użyłam odrobinę różu Wibo Ecstasy 01 i odrobinę rozświetlacza szampańskiego również z palety Wibo. 


Rzęsy wytuszowałam maskarą Golden Rose 3D Lash. 


Usta obrysowałam konturówką Essence w kolorze nude, całe usta pomalowałam pomadką matową Makeup Revolution nude i błyszczykiem Sensique Caramel Crush. 

I gotowe!



Jakość zdjęcia powala:P




Mam nadzieję, że tak jak ja, ładnie pożegnacie zimę,a w poniedziałek, makijażowo powitamy wiosnę !

Całuski Piękności:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz