wtorek, 28 marca 2017

Insta Trend: Makijaż z Koroną

Hejka!

Ostatnio na Instagramie panuje szał na makijaż oka z koroną. Ja również, z okazji wiosny postanowiłam zrobić taki makijaż. Moja wersja jest nieco uboższa niż Instagramowa, ale trzeba mierzyć siły na zamiary!


Zapraszam!


Skóra mi się odrobinę poprawiła dzięki pomocy mojej koleżanki z pracy:) choć nadal wyglądam na niewyspaną, jak zawsze!


Korektorem przygotowałam powiekę pod dalszy makijaż. Wyszło trochę słońca i moje piegi już wylazły z ukrycia:)


Matowy, fioletowy cień My Secret roztarłam zamaszyście w załamaniu powieki. 


W następnym kroku płaskim pędzelkiem wklepałam różowy cień matowy również z My Secret. 


W zewnętrzny kącik nałożyłam ciemnofioletowy cień z Inglota, a górną krawędź roztarłam pomarańczowym cieniem Sensique. 



Korektorem Catice Camouflage w słoiczku i cienkim, skośnie ściętym pędzelkiem rysuję koronę. 


Wklepałam złoty pigment Kobo używając pędzelka zwilżonego Duralinem z Inglot. 


Kółkiem korektorów z Sephory wyrównuję koloryt w miejscach gdzie skóra jest czerwona lub pożółknięta. 


Uzyskuję pełne, gładkie krycie dzięki podkładowi Golden Rose Stick Foundation w kolorze 01 i korektorowi Sephora z kółeczka. 


Pod oczy nałożyłam puder  ryżowy Paese. Uzupełniłam brwi cieniem do brwi z Hean w odcieniu Brunette, przybrązowiłam twarz bronzerem Swederm oraz użyłam różu Paese. Jako rozświetlacza użyłam złoty rozświetlacz z Lovely. 


Biorę klej do rzęs i pęsetę. Przyklejam na powiekę, w miejscu zakończeń korony cekiny w kolorze różowym i złotym. 


Zamaist tuszować rzęsy, zakładam kępki o długości 14mm od zewnętrznego kącika i 12mm na pozostałej długości powieki. Na dolnej powiece ołówkowym pędzelkiem roztarłam granatowy cień matowy z MIYO, blendując go różowym z My Secret. 


Na usta nałożyłam lekko różową pomadkę i połyskujący błyszczyk. 

GOTOWE!



Mam nadzieję, że Wam się podoba ten makijaż:( jeżeli macie jeszcze ochotę na więcej trendów Instagramowych, dajcie znać w komentarzach!
Całuski!:*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz