czwartek, 26 stycznia 2017

Liquid Gold - na wesoło :)

Hejka!

Taki dodatkowy post dzisiaj, z racji tego że transmisja na FB nie wypaliła- umarły internety :D Zmalowało mi się coś ciekawego i żałuję jedynie, że nie mam odpowiedniego światła aby podkreślić to co udało mi się zrobić, ponieważ gdybym miała lampę, makijaż wyglądałby zdecydowaaaaaanie lepiej! To co, oglądamy? :)

To raczej charakteryzacja niż makijaż:) no chyba, że chciałybyście się oblać złotem! :D



Zapraszam!


uuuu! Świeżo zmyty makijaż, buzia czerwona, godzina 22.30 i sztuczne światło lampki. Może być bardziej niekorzystnie?


A co tam! Na buzię nałożyłam rozświetlające Serum Soraya i przygotowałam oko pod makijaż. Użyłam korektora Eveline jako bazy, którą utrwaliłam pudrem rozświetlającym Avon Luxe. 


Na całą powiekę, aż po samą brew nałożyłam złoty rozświetlacz Lovely. Załamanie powieki podkreśliłam odrobiną bronzera, co by oczko nie było taakie płaaskie:)


Jak widać, przydałaby mi się jakaś regulacja brwi:) Wystylizowałam je pudem z Kobo w odcieniu 302 Ash oraz bezbarwnym żelem Essence. Na kawałku tektury wymieszałam dwie krople Duraline z odrobiną złotego pigmentu Kobo i zrobiłam kreskę. 



To co mi pozostało z mieszanki, nakładam na brwi:) dlaczego nie? 


Na kawałku tekturki mieszam pigment z Kobo i trochę skruszonego rozświetlacza z Wibo w kolorze złota. 


Mieszam całość z podkładem. Podkłąd nabrał tekstury i przyciemnił się i to duuuużooo:D



Nałożyłam na twarz, ramiona i dekolt, najpierw pędzlem a potem wpracowałam gębeczką, żeby wygładzić całość i pomóc stopić się ze skórą.



Jakoś mało złota, więc dołożę sobie połyskujący bronzer ze Smart Girls Get More!


Dodałam też róż z Wibo, Ecstasy 01, bo ma takie ładne, złote drobinki ❤



Hmm.. mało złota. Dołożę jeszcze rozświetlacz Wibo, mieszam kolor złoty i miedziany, nakładam tam gdzie normalnie aplikuję rozświetlacz. Dodaję go też na kości obojczykowe, i wszelkie kosteczki na dekolcie, plus ramiona.


Tuszuję rzęsy maskarą Essence. Ale zaraz zaraz....gdzie zło....


...ach, już jest. Uff, bo już mi go było za mało! :D




W sumie? Odrobina złota na usta nie zaszkodzi chyba, nie? :P
Znowu rozświetlacz z Wibo, złoty na całe usta a miedziany jako konturówka.


Gotowe! To co, poświecimy się trochę? :)




Dzięki, że chciało Wam się to czytać dziewczyny :*

Ok, pośmialiśmy się, to do domu :D Widzimy się w poniedziałek!

❤❤❤



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz