niedziela, 13 listopada 2016

Piękna Panna Młoda #2

Witajcie Kochani!

Dziś kolejna, druga część Pięknej Panny Młodej;) Krótko, bo nie chcę zanudzać, bo będzie o podkładach.

Jaki podkład najlepiej wybrać, gdy same robimy sobie makijaż ślubny? Każda z nas ma inną cerę, każda inaczej odbiera i czuje dany kosmetyk na skórze. Ja mam dwa pewne podkłady, które idealnie nadają się na każdą okazję, a więc na ślub też. Utrzymują się wiele godzin, a moja skóra nie protestuje po ich użyciu i wygląda naprawdę dobrze. Pierwszy z nich to:
L'Oreal True Match. 

Podkład ma lekką, lejącą konsystencję, przy czym krycie ma średnie. Z łatwością można dobudować kolejną warstwę tak, aby osiągnąć efekt pełnego krycia. Nie zatyka porów skóry i stapia się z nią. Ma dość dużą gamę kolorów więc chyba prawie każda znajdzie odcień dla siebie.

Dla tych z nas, których skóra często lubi płatać figle, obfitować w wypryski, zaskórniki i przebarwienia, jest jeszcze ON, podkład z pełnym kryciem. Osobiście wybrałam tę drugą opcję, jako że moja skóra jest kapryśna a w tym wielkim dniu chciałam wyglądać nieskazitelnie. W świecie kosmetyków drogeryjnych powszechnie wiadomym jest, że jeśli chcemy skóry jak płótno to potrzeba nam: 

Revlon Colorstay. 

O tym podkładzie mówiono wiele, więc chyba nie muszę zbyt wiele dodawać. Zdecydowałam się na ten podkład właśnie, ponieważ doskonale zakrywa wszystkie przebarwienia i niedoskonałości skóry, ujednolica ją i jego trwałość przekracza wszelkie granice. W dniu mojego ślubu było 28 stopni Celsjusza. Podkład bez zmian w kościele, na sali, po tańcach, po klimatyzacji, po wycałowaniu przez gości. Po prostu tak, jakby chwycił się skóry i nie chciał puścić. Dodatkowo dzięki tworzeniu efektu płótna, skóra wyglądała pięknie i  gładko na wszystkich zdjęciach i na filmie z wesela. 

Jeśli nie wiecie jaki kolor podkładu wybrać, a nie macie możliwości pójścia do drogerii i dopasowania, jest jeszcze jedna możliwość. ;)

Jeśli podkład, którego używacie jest dość znanej marki typu Astor, Maybelline, Rimmel itp i macie już dobrany idealny odcień, możecie posłużyć się Foundation Matrix. To strona stworzona przez bloggerkę Temptalię, gdzie możecie wpisując nazwę i kolor swojego podkładu otrzymać produkty w podobnej i tej samej kolorystyce co wasz;) Możecie też, rozwiązując krótki test dobrać sobie odcień podkładu, ale nie daję gwarancji, że będzie to odpowiedni kolor. Foundation Matrix możecie znaleźć  tu. 
http://www.temptalia.com/foundation-matrix/

Tyle jeśli chodzi o podkład. Mam nadzieję, że ten post będzie dla Was pomocą!
Całuski PPM i wszystkie Piękności:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz