czwartek, 1 lutego 2018

Stylizacja brwi w domu!

Cześć Piękności!


Czas na tzw. temat rzeka:D Brwi - każdy ma swoją wersję jak powinny wyglądać, moje też przeszły absolutną ewolucję w ostatnich latach, by dotrzeć do kształtu, z którego w końcu jestem zadowolona! Pokażę Wam tą metamorfozę oraz przekażę kilka info odnośnie tego, jak w domku możecie sobie fajnie brewki ogarnąć :)


Zapraszam!

1. Metamorfoza

Moja pierwsza brwiowa tragedia zdarzyła się około 7 lat temu, przed studniówką. Wcześniej brwi wyrywałam tylko ze środka, żeby nie mieć tzw. monobrow:D Potem, mama z okazji studniówki zamówiła kosmetyczkę do domku i ta zrobiła mi brwi, a raczej je zdewastowała.


AUUU!

Ale tak z tymi brwiami chodziłam, przez jakiś jeszcze czas. Na drugim roku studiów pokapowałam się, że coś jest nie tak z tymi brwiami i delikatnie je zapuściłam, żeby zmienić kształt. 


Idealnie nie było i za jakość zdjęcia przepraszam, ale tu widać, jak mniej więcej moje brwi wyglądały po prawie 3 latach chodzenia z kreskami i próbą zapuszczenia brwi. Troszkę, troszkę lepiej!

W ciąży znów poszło to w złym kierunku, a mianowicie - znów były cienkie, tylko kształt był już ładniejszy. 

Przez jakieś pół roku z takimi brewkami dreptałam po świecie święcie przekonana, że jest ok. Potem jednak stwierdziłam, że są zdecydowanie za cienkie i zbyt krótkie na początku. Znów zaczęłam je zapuszczać.

Wtedy też już zaczynałam prowadzić swojego bloga:)


O, tu już lepiej! Ci, którzy od początku śledzą mojego bloga takie brwi już widzieli:) ale, przecież to nie koniec, prawda?

Z początkiem roku 2017 łuk brwiowy podniósł się, a brwi zagęściły o jakiś milimetr lub dwa. Niby nie dużo, ale jaka różnica, co?


W pewnym momencie zabrakło mi czasu na regulacje brwi, chyba wyszło mi to na dobre:D przez około 2 miesiące nie miałam kiedy usiąść i w spokoju zadbać o brwi, przez co bardzo zarosły. Wtedy zauważyłam, że w szerokich wyglądam świetnie!

(teraz wszyscy pozdrawiają Agatkę :*)

I teraz wciąż mam szerokie brwi, które uwielbiam! 

2. Henna i regulacja w domu 

Ciężki temat - no bo jak się za to zabrać? Wszystko Wam pokażę! Najpierw - materiały do pracy!


Ja używam henny proszkowej, bo barwi też skórę, a jak zaraz zobaczycie, mam dość duże prześwity w brwiach, które chcę ukryć, oczywiście:) Mieszam ze sobą ciemnobrązową i czarną w proporcji 3:1.


Uzyskana mieszanka powinna mieć konsystencję farbki akwarelowej, żeby łatwo się nią pracowało.


Moje brwi i moja buzia na golasa, bez makijażu:) widać, że bardzo różnią się od siebie kształtem i gęstością, dlatego henna pozwala mi wyrównać te różnice.


Teraz najtrudniejsze - wyznaczanie kształtu. Biorę do tego czarną kredkę do oczu i przykładam ją wzdłuż płatka nosa, aby znaleźć początek brwi (1). Przykładam ją w linii prostej oczywiście (fotka z ukosa) i zaznaczam początek swojej brwi. Potem, patrzę na wprost i nie przekładając kredki, przesuwam ją tak, aby przechodziła przez źrenicę oka i tu zaznaczam łuk (2). Na końcu przesuwam kredkę w dół, tak by jej ukos podążał za zewnętrznym kącikiem oka (3). Teraz mogę nakładać hennę!


Nakładam od połączenia łuku z ogonkiem i powoli przesuwam się do początku brwi, na sam przód nakładając już samą resztkę tego, co mam na pędzelku. Zostawiam to na około 10 minut a następnie zmywam wacikiem nasączonym wodą z mydłem. 


Pęsetą usuwam wszystkie włoski, które znajdują się poza kształtem, który sobie wyznaczyłam. Następnie zaczesuję włoski do góry i przycinam je nożyczkami. 



A oto już ogarnięta, piękna brewka!


Choć brwi opuchnięte trochę po regulacji, wyglądają już o wiele lepiej niż przed procedurą!

Napisałam ten post wychodząc na przeciw Waszym pytaniom -  bardzo często dostaje od Was prywatne wiadomości z zapytaniem o brwi, jak je zapuścić albo regulować. Chociaż wiele z Was to przeraża, najlepiej dać im się 'rozkrzaczyć' na czole, a potem możemy spróbować zmienić ich kształt. Możecie używać odżywek, ale same brwi też się rozszaleją jak nie będziecie tam dziubać nic:) Możecie też, choć grozi to usunięciem połowy brwi spróbować je od czasu do czasu podgolić tam, gdzie Wam brakuje tych włosków. Golenie wzmacnia strukturę włosa i odrastają grubsze, ale istnieje możliwość, że zgolicie pół brwi i będzie surprise -.- .

Mam nadzieję, że post okaże się przydatny dla Was, jeśli macie jeszcze jakieś pytania to czekam na nie w komentarzach!

Całuski :*:*:*





3 komentarze:

  1. 59 years old Software Consultant Alic Wyre, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Eve of Destruction and Model building. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Ferrari 275 GTB/4. pojawiaja sie na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń