poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Ślubny kwiecień - Soczyste kolorki

Heeejka!

Ostatni w tym miesiącu makijaż ślubny, kolejny raz dość niestandardowy. Wielokrotnie powtarzam, żeby nie bać się kolorów! Odpowiednio dobrana kolorystyka spowoduje, że Wasza uroda będzie uwydatniona, podkreślona i wydobyta z samego dna Waszej skromnej duszy!:) Musicie być odważne dziewczyny, bo jak nie Wy to kto?



Zaczynamy! Zakończmy ten miesiąc kolorowo i soczyście!



Jak widać, mam przyklejone kępki, nie mogłam przecież na targi jechać w przerzedzonych rzęsach:D przygotowałam sobie powiekę kamuflażem, żeby przedłużyć trwałość makijażu oka.


Sięgam po paletkę Zoeva Matte Spectrum, gdzie znajdziemy cały rządek żółtych cieni i biorę najjaśniejszy z nich, rozcierając go w załamaniu powieki i powyżej.


Mniejszym pędzlem do blendowania nabrałam ciemniejszy żółty cień rozcierając go niżej niż wcześniejszy i skupiając go ku zewnętrznej części oka.



Najciemniejszy żółty skupiam dokładnie w załamaniu powieki. 


Na pozostałą część powieki wklepuję folię Makeup Revolution w kolorze Rose Gold. 


Zewnętrzny kącik przyciemniłam odrobiną bronzera Bahama Mama.



Na buzię wilgotną gąbeczką wklepałam mocno kryjący podkład Paese. Brwi wystylizowalam przy pomocy palety do brwi Freedom Makeup.


Użyłam palety pudrów NYX do wykonturowania kości policzkowych.




Buzię przybrązowiłam bronzerem Bahama Mama, użyłam też różu z olejkiem arganowym Paese oraz rozświetlacza Mary Lou. 


Na całej dolnej powiece roztarłam cień Passion z palety matowych cieni Kryolan, oraz zaznaczyłam kącik oka rozświetlaczem.


Czarnym eyelinerem zaznaczyłam dolną linię wodną, oraz dodałam pigment z Glazel tam, gdzie znajduje się moja źrenica kiedy patrzę na wprost. Wytuszowałam dolne rzęsy. 


Na usta nałożyłam pomadkę Sleek Matte Me w odcieniu Shabby Chic.

I gotowe!



Bardzo mi się podobał ten makijaż, mam nadzieję, że Wam również!

Dziękuje Wam bardzo za ten cały ślubny miesiąc! Zaczynamy teraz już kolorowe, wiosenne i letnie makijaże, nie mogę się doczekać! 

Całuski!:*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz