niedziela, 19 lutego 2017

Subtelny makijaż wiosenny

Hejka!:*

Wiem, że zima w pełni i mrozi w najlepsze, ale tak się stęskniłam za wiosną, że musiałam zrobić jakiś wiosenny makijaż! :) To super subtelny makijaż codzienny, podkreślający urodę i rozświetlający. Wykorzystałam do jego wykonania dwie palety Makeup Revolution, więc będzie się działo!

Zapraszam!


To zacznijmy od początku :)


Znowu ja, blada, niewyspana, z workami pod oczami i jakimiś wypryskami gdzieś z na policzkach:(
Nałożyłam krem z Tołpy i mogę już zaczynać. 


Podkładem w sztyfcie Golden Rose 02 wykonuję kilka pasków na twarzy. 


Rozblendowałam podkład Golden Rose wilgotną gąbeczką z podkładem Catrice HD żeby uzyskacć maksymalne krycie. Nałożyłam to tez pod oczami, więc nie używam już korektora. 


Dorobiłam sobie brewki cieniem do powiek w kremie Bell 03 i możemy wziąć się za oczka :) Całą buzię przypudrowałam pudrem Smart Girls Get More.


Na przygotowaną powiekę nakładam w załamaniu bronzer Clarins Duo 02. 


W zewnętrznym kąciku i powyżej załamania powieki delikatną chmurką rozcieram pomarańczowy cień Sensique Matt, 


Cieniem Tempt z paletki MUR Salted Caramel rysuję cienką kreskę. Nie staram się za bardzo bo będę ją rozcierała. 


O, własnie. Rozcieram:)


Sięgam po paletkę MUR Iconic 2 i płaskim pędzelkiem nakładam jednocześnie blendując ciemnosrebrzysty w taki kształt, w jakim układa się kreska. 



Eyelinerem Golden Rose Cat's Eyes maluję cienką kreskę. Z tym eyelinerem to takie proste! Ten eyeliner zastyga na mat, co bardzo mi się podoba!
Na dolną powiekę nakładam pomarańczowy cień Sensique Matt. 



Rzęsy tuszuję również tuszem Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara, który bardzo wydłuża rzęsy i jest mega mega czarna!


Bardzo subtelnie konturuję twarz bronzerem z paletki MUR Ultra Sculpt Light. 


Jako bronzera używam delikatnej mieszanki połyskującego bronzera Smart Girls Get More oraz Clarins Bronzing Duo 02. 


Rozświetlam szampańskim rozświetlaczem z palety Wibo Strobing Kit. 


Odrobinę rozświetlacza dodaję nad górną wargę i pod łuki brwiowe. Została nam tylko pomadka!


Tu wybrałam matową pomadkę Avon Pure Pink.

Gotowe!



Mam nadzieję, że Wam się podoba! Wiem, że dużo robię delikatnych i dziennych makijaży, ale takie właśnie noszę na codzień, bez żadnych udziwnień :) Większość z Was też przecież maluje się delikatnie:)

Pozdrawiam Was Słodziaki, pamiętajcie, że

IG: blathrhena_makeup
snapchat: blathmakeup

Widzimy się niedługo! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz